Klein verhaal

25 november 2015 - Madrid, Spanje

Afgelopen weekend had ik weer bezoek, Kim en Oane. Ze arriveerden donderdagochtend om half 11. Ik heb ze niet op kunnen halen van het vliegveld want ik zat op dat moment een midterm te maken.

Zoals ik al eerder vermeldde, de studie is serieuzer dan menig andere universiteit die ook Erasmus studenten ontvangt. Ik vind het zelf wel erg fijn. Ik heb vakken gekozen die ik nog niet eerder heb gehad en ik leer ook nog iets. Daarnaast breng ik ook nog regelmatig een bezoek aan dede 'cafetaria' of club! Je hebt veel dinero's nodig hier...

Met Kim en Oane wat toeristische dingetjes bekeken... Vooral veel gelopen, net als bij mijn ouders trouwens! Die waren zaterdag 14 november aangeboden en bleven t/m woensdag. Beiden hoefden niet overal naar binnen en wilden persé alle musea zien! Gelukkig maar, want ik heb dat zelf al gedaan en ik hoef niet weer overal heen en naar binnen. We zaten allemaal op één level, heel fijn! Waarschijnlijk zijn het daarom ook mijn ouders en mijn vrienden.. hehehe.

Ik zal even wat foto's en filmpjes online plaatsen, dat is veel leuker dan dit gelul. Binnenkort maar even weer een doordacht verslag.

Saludos!!

1. Pa en ma:
    26 november 2015
    Goed standpunt Mark. Studie gaat voor:-- plezier. Kim en Oane vonden het wel leuk begrijp ik. Je kunt altijd nog gids in Madrid worden. ha ha!!
  2. Kim:
    26 november 2015
    Ik vond het echt super leuk!!! Madrid is echt een fantastische stad en jij was een erg leuke gids! Ik heb genoten :) Die go-pro filmpjes ook, ik heb echt gehuild van het lachen hahahaha. Geniet nog even, maar ik weet nu zeker dat het gaat lukken. Heel veel liefs en tot snel.