Het nieuwe avontuur in Frankfurt am Main!!

8 mei 2016 - Frankfurt am Main, Duitsland

Na een lange zoektocht naar de juiste bedrijven en goeie stageplekken ben ik terecht gekomen bij KIA Motors Europe. Het hoofdkantoor van Europa, Middenoosten en Afrika. Hier wordt alles bepaald voor deze markten. Ontzettend vet om hier deel van te mogen uitmaken en ervaring op te doen.

Zaterdag 30 april:
Inmiddels ben ik een week in Frankfurt. Op zaterdag 30 april werd ik naar Frankfurt gebracht, door Maarten! Hierdoor kon ik wat meer spullen meenemen (o.a. mijn speakers en Nespresso apparaat, heel belangrijk!)

We vertrokken zaterdagochtend rond een uur of 11. Het is namelijk maar vier uur e driekwartier rijden.. niet echt de andere kant van de wereld.. we arriveerden rond half 5 bij de kamer en namen gelijk de koffers mee. Ik had al wat contact gehad met mijn a.s. huisgenoten, dus ze wisten dat ik er aan zou komen en deden de deur voor mij open.

Het huis ziet er prima uit. Vrij oud en niet heel modern, maar alle middelen zijn er. De kamer zelf is okay. Er staat een bed, een bureau, kast en een relax stoel. Het heeft alleen niet zo'n prachtig uitzicht dan in Madrid en Groningen.. Ben een beetje verwend natuurlijk.

Ik woon samen met twee Franzosen, een Duitser en een Koreaan. De Duitse en Franse jongen zijn aardig en kan ik het goed mee vinden. De Koreaan heb ik tot nu toe 1x gezien.. ze verstopt zich graag en durft niet uit haar holletje te kruipen, gekke Koreaan. Het Frans meisje is ook aardig, daar oefen ik Duits mee (haar engels is niet zo goed). Ik oefen ook een beetje met Chris hoor, de Duitse huisgenoot. Eerste indruk: prima huis en prima huisgenoten, alleen lang niet zo gezellig dan in Madrid. Ze gaan er niet vaak uit en hebben echt zo'n werk leven **saaaiii**

Dat was de eerste update! Binnenkort zal ik wat uitleg geven over de stage:)

Viele Grüße

Tschüss