Dinsdag 01-09-2015, begin van het avontuur (deel 1)

1 september 2015 - Madrid, Spanje

Heeya vrienden en familie!

Dinsdag 01-09-2015:

Dinsdag eind van de middag heb ik Groningen verlaten, op weg naar Amsterdam! Hierdoor hoefde ik niet woensdag naar Amsterdam te reizen en direct door te vliegen naar Madrid. Dat zou anders een lange reis worden.

Dinsdagavond om 19:45 arriveerde ik op Duivendrecht station, daar stond Maarten me al op te wachten. Als iemand je opwacht kan dat een spannend moment zijn natuurlijk, zijn dat de laatste seconden die je leeft??? Of viel het mee? Nee viel mee. Hij was zo vriendelijk om te wachten zodat we direct uiteten konden gaan, we hadden namelijk behoorlijke trek en wilden nog een gezellige avond hebben:)

Hebben besloten om bij de Plantage te gaan eten, naast Artis. DUUR dat het was. Maar het was wel lekker en als 'afscheidsetentje' kon het geen kwaad.

Nadat we uitgegeten waren zijn we naar huis gegaan, Maarten zijn nieuw stulpje in Amsterdam Zuid-Oost. Leuk huis, veel ruimte, staat ook te koop trouwens. Maarten kan er zolang in wonen totdat het huis verkocht wordt. Ik bedoel met leuk huis, leuk om tijdelijk in te wonen. Anders niet haha.

Voor het slapen gaan kreeg ik toch wel wat spannende kriebels.. Het kwam nu wel erg dichtbij. Vragen zoals: Is de kamer echt wel zo mooi als op de foto's? Wie zijn mijn huisgenoten en zijn die wel leuk? Hoe is de universiteit? Hoe is Madrid überhaupt? Nou ja, voor de mensen die me kennen, die vragen had ik vrij snel al aan de kant geschoven want het komt toch wel goed, dacht ik. We blijven nuchtere Groningers hé haha.

Verder uitstekend geslapen, wel nog even door het bed gezakt maar dat zijn we gewend inmiddels.

Ik zal af en toe een blogje online gooien.